6. november 2010

Søteste Elise





Mammas gullklump! Og pappas da. :)
Hun er generelt sett ikke glad i å bli tatt bilder av, men med litt musikk 
og en festlig onkel i bakgrunnen så syns jeg det ble noen bra bilder. :)



Det var veldig gøy med tøysete onkel! :)


Hva syns du? :D

Ps. Etter at jeg fikk en kommentar om at noen av bildene er litt uklare og ute av fokus, 
har jeg sett nærmere på de og jeg er enig! Har nok vært litt for snar, 
og vært veldig blind av kjærlighet når jeg gikk igjennom bildene! ;)
Men men, hva kan man gjøre :D

11 kommentarer:

  1. Kor ho har forandra sæ, lille Elise! Blitt mer lik mammaen sin =)

    Klem fra Malin =)

    SvarSlett
  2. Sjer ut t at onkel va skikkeli arti ja! Nydelie bilda av ei nydeli pie! :D Du får allier dæg me onkeln når julkortbildan ska tas å da vettu ;)

    SvarSlett
  3. Takk Malin! :) Ja, det er jo bra det, på tide mener jeg! :)) Hehe!

    Becky: Hehe, du sier noe der! Fare for at han må stille opp da ja ;)

    SvarSlett
  4. søøøt! Ho har litt STOR i ansiktet!

    SvarSlett
  5. Kjempefine bilder, og med søte Elise ble de jo bare enda bedre, hehe:))

    SvarSlett
  6. Therese: Hva mener du? Hehe!

    Takk og takk :D

    SvarSlett
  7. Du ser i ansiktet at ho e blitt ei stor pia bare ;) Skreiv først voksen, men det ble jo helt feil :p

    SvarSlett
  8. Hehe okei! Ja, stusset litt på at hun hadde STOR i ansiktet, siden du skrev "hun har litt stor i ansiktet" :p Skjønte egentlig det, men måtte bare høre, heheh :D

    SvarSlett
  9. Fine bilder, likte det i svart/hvitt best, selv om det i farger rett under var veeeldig fint det også. Lilla er vakkert, og det kledde Elise veldig bra. Men foten er helt malplassert og uklar, men sånn er det vel bare med barn og fart i beina ;)
    Bilde nr 2 har fokuset på buksa, det var synd.
    Bilde 1 og 5 er uklare, skulle vært fokus på ansiktet. Bilde 5 ser ut til å ha fokus på den ene handa.

    Mon tro om en sterkere farge på genseren automatisk får fokuset lenger opp, og kaaanskje ansiktet? :)
    Kjekt at du også liker å ta bilder, så har jeg noen å lære med og av, jeg digger bildene dine, du er flink!

    Birgit

    SvarSlett
  10. Takk Birgit, for masse konstruktiv kritikk! :) Jeg bruker manuell fokus og det er en øvingssak, jeg er langt fra proff :D Men kun ved å øve seg blir man bedre, og det er det jeg driver med nå. :)

    Tror ikke fargen på genseren har noe å si med fokuset i selve kameraet, hvis det var det du mente? :p

    På bilde nr 5 er jeg enig i at fokuset er helt feil, men syns bildet var så artig at jeg tok det med uansett. :)


    Takk for det :D

    SvarSlett